دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

تعیین ظرفیت کولر گازی اسپلیت


تعیین ظرفیت کولر گازی

 
در تعیین ظرفیت کولر گازی ابتدا باید کاربری ساختمان مشخص باشد. ظرفیت مورد نیاز کولر در منزل مسکونی  با طرفیت آن برای یک  مغازه ،فضای بیمارستانی ، کارخانه ، اماکن عمومی و... متفاوت است.
مورد دوم در تعیین ظرفیت حرارتی ابعاد فیزیکی ساختمان است . پیشنهاد می شود که هر دستگاه کولر گازی برای یک اتاق و یا سالن بصورت مجزا نصب شود و از انتخاب دستگاه بزرگتر برای تهویه اتاق های خواب و سالن پرهیز شود.
ابعاد فیزیکی اتاق یا سالن شامل طول و عرض و ارتفاع سقف .  برخی از سقف های کاذب عایق نیستند که باید فضای بالای سقف کاذب در ظرفیت دستگاه لحاظ گردد.
عوامل دیگر تاثیر گذار در ظرفیت کولر گازی شامل تعداد افراد حاضر در محل ، میزان روشنایی ها ، درب ها ، جنس مصالح سازه ، جهت ساختمان و میزان آفتابگیر بودن دیواری های خارجی و سقف ، همگی در بار حرارتی و برودتی موثر هستند.

 

تعیین ظرفیت کولر گازی اسپلیت 

 

ظرفیت کولر گازی بر اساس واحد BTU بر ساعت بیان می شود که یک واحد توان حرارتی و برودتی در سیستم  IP است.
بطور ساده تر می توان گفت که برای گرم کردن و یا سرد کردن هر متر مربع از فضای منزل به ۴۰۰ تا ۶۰۰ BTU بر ساعت نیاز داریم. ظرفیت کولر گازی از ۶۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت می تواند باشد که مناسب برای متراژ حدودی از ۵ تا ۳۰۰ متر مربع هستند.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی مزایای سیستم اینورتر در کولرگازی و اسپلیت
مطلب بعدی نمایندگی مجاز کولر گازی اسپلیت
Print
458 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید