دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
تعمیر سرویس کولر گازی
Anonym
/ دسته ها: مقاله

تعمیر سرویس کولر گازی

هوای بسیار سرد در بیرون از خانه

 

زمانی که هوای بیرون شروع به سرد شدن می کند، تجمع آب بیشتر می شود به این معنا که آب ممکن است جریان یافته و تجمع پیدا کند و به دلیل اینکه هوای بیرون گرم نیست مدت زمان زیادی طول بکشد تا تبخیر شود. اگر حفره ی آب کوچکی در بیرون از خانه برای تخلیه ی آب وجود دارد مشکلی پیش نمی آید و هر وقت که هوا گرم تر شود آب تبخیر خواهد شد.
 
چسب های دستگاه خوب نباشند
اگر دستگاه دارای چسب هایی است که دیگر محکم نیستند و شل شده اند، این امر سبب وارد شدن گرمای زیادی به داخل خانه می شود. وقتی هوای گرم به هوای خنک قسمت داخلی برخورد می کند سبب به وجود آمدن قطرات آب زیاد و تجمع آن ها در زیر دستگاه می شود. با چسب زدن و محکم کردن درز های کولر این مکل رفع خواهد شد .

 

 سرویس کولر گازی 


ورود هوا به دستگاه
شل شدن چسب های بخش بیرونی دستگاه نه تنها سبب تولید و تجمع مقدار زیادی آب در زیر دستگاه می شود، بلکه کارکرد مفید دستگاه را هم کاهش می دهد. این به معنی آن است که شما نمی توانید در داخل دمای دلخواه خود را داشته باشید و همچنین باید هزینه ی بیشتری برای مصرف برق بپردازید. اگر خودتان تمایلی برای  بررسی و یافتن مشکل ندارید می توانید از یک متخصص کمک بخواهید.


مشاور فروش :09175956588  


دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی نصب صحیح کولر گازی
مطلب بعدی تعویض فیلتر کولر گازی اسپلیت
Print
1028 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید