دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
انواع فیلتر های کولر گازی اسپلیت
Anonym
/ دسته ها: مقاله

انواع فیلتر های کولر گازی اسپلیت

انواع فیلتر های کولر گازی اسپلیت

 

انواع فیلتر های استفاده شده در کولر گازی ها:
فیلتر نانو نقره
 نقره دارای ویژگی های ضد میکروبی عالی (بسیار شبیه به کربن فعال) است.

 نانو بیت نقره با قطر ۱۰۰ نانومتر برای انجام این کار کافی است. این ذرات نقره در حذف هر دو نوع باکتری گرم مثبت و گرم منفی بسیار مؤثر هستند.

 

فیلتر نانو نقره با آزاد کردن یونهای نقره برای استریل کردن باکتری ها عمل می کند. مزیت آن این است که نقره نه تنها باکتری ها را می کشد، بلکه باعث عدم رشد بیشتر باکتری ها و دیگر میکروب ها مانند ویروس ، قارچ و اسپور می شود.

تکنولوژی نانو نقره از طریق جذب سلول ها پیکربندی داخلی این میکروب ها را از بین می برد.


فیلترهای کربن اکتیو – Activated Carbon Filters
کسانی که به دنبال خنثی کردن یا از بین بردن بوهای ناشی از دود یا پاک‌کننده‌های خانگی رایج هستند ممکن است نصب یک فیلتر کربن اکتیو را در نظر بگیرند. این فیلترها، یک سطح زغال پوشانیده شده با اکسیژن به منظور باز کردن میلیون‌ها منفذ میکروسکوپی بین اتم‌های کربن فیلتر، را به کار گرفته‌اند. این سایت‌های میکروسکوپی قادر به جذب و به دام انداختن مولکول‌های بو از طریق جاذبه‌ی شیمیایی هستند و به ویژه در از بین بردن ذرات مبتنی بر کربن که اغلب باعث مشکلات بو در خانه می‌شوند، مؤثر می‌باشند.

 

بر خلاف پیش‌فیلترها، فیلترهای کربن اکتیو زمانی که سایت‌های باز، پر شده‌اند، بی‌اثر می‌شوند. این بدین معناست که فیلترهای کربنی نمی‌توانند مورد استفاده‌ی مجدد قرار بگیرند؛ با این حال، جایگزین‌ها به طور کلی قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و به راحتی در واحد تهویه مطبوع شما نصب می‌شوند.

 

فیلترهای شارژ الکترواستاتیک  – ۳M Electrostatic Charge Filters
فیلترهایی که یک بافت محکم‌شده از الیاف الکترواستاتیکی شارژشده به کار گرفته‌اند، دفاع مؤثری در برابر طیف گسترده‌ای از ذرات کوچک موجود در هوا را به وجود می‌آورند. شارژ ذاتی فیلتر به خودی خود، ذرات کوچک یونیزه‌شده را جذب و آنها را در محل به دام افتاده نگه می‌دارد. در حالی که این نوع فیلتر نیاز به جایگزینی به طور منظم دارد، در واقع اثربخشی کمی را بعد از استفاده بهبود می‌بخشد.

 

این امر به دلیل این واقعیت است که ذرات به دام افتاده، اصطکاک بیشتر و الکتریسیته‌ی ساکن بیشتری را در سطح فیلتر ایجاد می‌کنند که اجازه می‌دهد ذرات بیشتری از جریان هوای کلی از طریق فیلتراسیون مکانیکی و همچنین جاذب الکترواستاتیکی حذف شوند. این فیلترها در برابر ذرات کوچک مانند دود سیگار، گرد و غبار، پرز، کپک و گرده نسبت به پیش‌فیلترهای استاندارد مؤثرتر هستند و به صورت اقتصادی، قیمت‌گذاری شده‌اند.

 

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 شماره ثابت خدمات     07138380677

 

 

مطلب قبلی داکت اسپلیت چیست؟
مطلب بعدی هزینه نصب کولر گازی و اسپلیت
Print
2036 رتبه بندی این مطلب:
3.8

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید