دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

اسپلیت کولر گازی گری اینورتر با گرید A

 کولر گازی 24000 گری اینورتر بی شک شرکت گری را می توان به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های حاضر در بازار محصولات تهویه مطبوع دانست. این برند توانسته در طی سالهای اخیر تولیدات خوبی را در کالاهای کولر گازی گری تولید کند. فروش بسیار بالای این برند در طی سالهای اخیر گواه و تاکیدی بر این جمله هست.

 

 

 خرید کولر گازی اینورتر با گرید a++


در همان سال های اولیه به قدری فعالیت این مرکز بزرگ و حرفه ای بود که توانست حرف و حدیث های بسیار زیادی را در بازار به نفع خود پر کند و طولی نکشید که در سال 2013 طبق آمار به دست آمده از فروش انواع محصولات تهویه مطبوع، نام برند گری به عنوان یکی از پرفروش ترین ها بیان شد. 

 

فیلتر تصفیه کننده کولر گازی گری

 

 فیلتر های نانو تصفیه کننده به عنوان حافظ سلامتی شما!
نمایندگی گری به دلیل قرار گیری در کشور چین، و وجود آلودگی های محیطی و ظاهری ای که در کشور چین وجود دارد تصمیم به تولید انواع فیلترهای نانو با پاک کنندگی هوای بسیار بالا گرفت. از این رو مدیران این شرکت به خوبی توانستند فیلتر هایی را تهیه و تولید کنند که با استاندارد های روز آشنا بوده و همچنین قدرت بسیار بالایی نیز دارند.
این بود که در نهایت در تمامی محصولات شرکت گری میلیون ها فیلتر نانوی تصفیه کننده قرار گرفت که می توانستند به خوبی هوای محیط را جذب و پس از تصفیه، هوایی سالم و بدون میکروب را به محیط برگردانند. جالب است بدانید این فیلتر ها از خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس، ضد گرد و غبار و ضد مواد آلرژی زا برخوردار هستند.

 

خرید کولر گازی گری اینورتر


توجه به نکات قبل از خرید محصول می تواند به یکی از مهم ترین مواردی تبدیل شود که شما باید به آن توجه کافی داشته باشید. به این منظور لطفا سعی کنید در هنگام خرید کولرگازی  در تمامی مدل های متنوع شرایط زیر را با دفقت مورد ارزیابی قرار دهید و یا از کارشناسان فروش اطلاعات کافی ای به دست آورید.
1.    از کولرهای کم مصرف اینورتر موجود در بازار استفاده کنید. 
2.    به ظاهر محصول خود بسیار اهمیت دهید، این مورد را حتما جدی بگیرید و محصول زیبا و متناسب با محیط داخلی دکوراسیون خود را تهیه و خریداری کنید.
3.    دستگاه شما باید بتواند در کمترین زمان ممکن سرمایش و گرمایش را به خوبی انجام دهد.
4.    اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید توجه داشته باشید که محصول شما باید بتواند در شرایط حاره ای به خوبی عمل کند.
از این رو در همین ابتدا سعی کنید محصولی متناسب با محیط خود تهیه و خریداری کنید تا بتوانید از بروز مشکلات جدی در آینده جلوگیری کند. همچنین شما قرار است به صورت سالیان سال از این محصول استفاده کنید، پس توجه به این موارد بسیار موثر است.

کمپرسور کولر گازی گری اینورتر


ویژگی های کمپرسور کولر مدل 24 هزار اینورتر گری
کمپرسور موجود در کولر گازی 24000 گری از آن دسته از کمپرسور هایی می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان در صورت استفاده مداوم از خود سر و صدا به جای نمی گذارند. در حالت کلی شما در خصوص کمپرسور این محصول به هیچ عنوان نگرانی ای نخواهید داشت 
وجود فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer به چه دلیل است؟
این محصول قادر است هوای تولید شده را در 4 جهت اصلی بفرستد و به نوعی جریان هوا را تنظیم نمود تا در دور ترین و کور ترین نقاط سالن، اتاق و… هوای مناسبی به افراد برسد.
فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer موجود در فیلتر های تصفیه هوای این محصول در درون خود بیش از 3 میلیون یون دارند که هوای خروجی یا تولید شده توسط دستگاه را عاری از هرگونه میکروب، قارچ، کثیفی و خطر می کند و این موضوع بسیار بسیار مورد اهمیت واقع شده است.
جالب است بدانید یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش مصرف برق در صورت استفاده از کولر های گازی، روشن و خاموش نمودن پیوسته آن است، استارت اولیه در این محصولات می تواند هزینه های ناشی از استفاده از آن را به شدت افزایش دهد.

جهت سفارش محصول با بهترین قیمت 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4 

 

مطلب قبلی قیمت نمایندگی اسپلیت تراست
مطلب بعدی نمایندگی کولر گازی اکسنت 24 هزار
Print
261 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید