دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

اسپلیت ال جی کولر گازی

کولر گازی ال جی از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع در صنعت تأسیسات می باشد.

 

 

 اسپلیت ال جی کولر گازی  LG

 


شرکت LG طی سال ها فعالیت با استفاده از نیرو های کارآمد و متخصص در این زمینه و با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های خط تولید و آزمایشگاه های مجهز تست لوازم، توانسته کولر گازی هایی مطابق استاندارد های موجود تولید و به بازار ارئه نماید. شرکت ال جی توانسته در بازار رقابت در بین سایر سازندگان جهانی جایگاه ویژه ای کسب نماید و بیشترین درصد فروش کولر گازی در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد. این کمپانی همواره در تلاش است محصولات خود را با توجه به نیاز و سلیقه خاص مشتریان تولید و در اختیار آنها قرار دهد. کولر گازی ال جی دارای ظاهری مدرن ومنحصر بفرد بوده و شما می توانید با خرید این محصول زیبایی خاصی در دکوراسیون منزل یا محیط کاری خود ایجاد نمایید. کولر گازی اسپلیت ال جی طوری طراحی و ساخته شده که با حداقل مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و هوایی مطبوع و دلنشین برای شما به ارمغان می آورد. کولر گازی تولید شده دارای انواع مختلفی می باشد. 

 

 

اسپلیت ال جی کولر گازی  LG

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی انواع کولر اسپلیت
مطلب بعدی ارور کولر اسپلیت تراست
Print
356 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید