دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

اجزای پنل داخلی کولر گازی اسپلیت

اجزای پنل داخلی کولر گازی

 


فن خنک‌ کننده کولر گازی:
در پنل داخلی یک فن خنک کننده بلند وجود دارد که هوای اتاق را می‌مکد. این فن در حالی که هوای اتاق را مکش می‌کند، آن را به اواپراتور و فیلتر هوا منتقل می‌کند و به همین دلیل دمای هوا کاهش یافته و همه آلودگی های آن از بین می‌رود. در کل، فن خنک کننده کولر گازی، هوای گرم و آلوده اتاق را جذب می‌کند و هوای خنک و تمیز را فراهم می‌کند. فن کولر گازی متصل به یک موتور کوچک چندسرعته است؛ بنابراین سرعت فن قابل تغییر است. جالب است بدانید هنگامی که با ریموت در تنظیم دمای کولر گازی تغییر ایجاد می‌کنیم، این سرعت فن است که تغییر می‌کند.
اواپراتور کولر گازی:
اواپراتور که به سیم‌پیچ خنک کننده هم معروف است، یک سیم‌پیج مسی ست که از تعدادی لوله های مسی حلقوی ساخته شده است. اواپراتور با پوشش های آلومینیومی پوشانده شده است به طوری که بتواند حداکثر مقدار حرارت را به هوای داخل اتاق منتقل کند. مبرد از لوله در دمای بسیار پایین و فشار بسیار کم وارد اواپراتور می‌شود؛ سپس فن، هوای گرم اتاق یا هوای اتمسفر را جذب می‌کند و با این کار هوا از روی اواپراتورعبور می‌کند که منجر به خنک شدن هوا می‌شود. این هوا سپس به اتاق منتقل می‌شود تا تأثیر خنک کنندگی خود را بگذارد، این هوا پس از خنک کنندگی مجددا توسط فن مکیده می‌شود و روند خنک شدن اتاق ادامه می‌یابد.
فیلتر هوای کولر گازی:
فیلتر هوا بخش مهمی از پنل داخلی است. این قسمت ذرات خاک را از هوای اتاق خارج کرده و به تهیه هوای تمیز اتاق کمک می‌کند. فیلتر هوای کولر گازی دقیقا قبل از اواپراتور قرار می‌گیرد. هنگامی که فن، هوای گرم اتاق را بکشد، این هوا ابتدا از فیلتر هوا و سپس از اواپراتور عبور می‌کند.

 

اجزای پنل داخلی کولر گازی اسپلیت

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

 

مطلب قبلی شیر انبساط کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی کولر گازی اسپلیت هوشمند
Print
1083 رتبه بندی این مطلب:
3.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید