دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

آموزش نصب کولر اسپلیت دیواری


اسپلیت دیواری

 


کولر گازی اسپلیت یا به طور خلاصه اسپلیت، یک چرخه تبرید تراکمی را به دو قسمت تقسیم می کند که یک قسمت آن در داخل محیط ساختمان و دیگری در بیرون از ساختمان و در هوای آزاد نصب می شود. با این کار قسمت پر سرو صدای سیکل یعنی کمپرسور، به بیرون از محیط ساختمان منتقل شده و تنها قسمت اواپراتور که وجود آن در داخل محیط ضروری است، در داخل قرار می گیرد. قیمت اسپلیت بسته به نوع آن متغیر است و به طور معمول اسپلیت دیواری متداول ترین نوع آن است.
اسپلیت دیواری (Wall Mounted)
اسپلیت دیواری شامل تنوع ظرفیتی از 9000 تا 36000 BTU/h می شود و در بعضی مدل ها دارای کمپرسور اینورتر با کمترین میزان مصرف است. در این نوع اسپلیت پنل داخلی یا همان اواپراتور بر روی دیوار نصب می شود و به همین دلیل به نام اسپلیت دیواری شناخته می شود.


داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی (Duct)

 

در نوع داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی، یونیت داخلی در داخل سقف کاذب قرار می گیرد و نیاز به یک سیستم کانال کشی برای توزیع هوای مطبوع می باشد. از مزایای این نوع اسپلیت عدم اشغال فضای دیوار، امکان تعبیه کویل آب گرم در یونیت داخلی و کم شدن تعداد کندانسور ها است.
نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که در صورت انتخاب برند نامعنبر و کانال کشی غیر اصولی، مشکل صدای زیاد در حین کارکرد دستگاه برای مصرف کننده آزاردهنده خواهد بود. از دیگر معایب این سیستم می توان به عدم استقلال در کنترل دمای فضاهای مختلفی که داکت اسپلیت در آن نصب شده است اشاره کرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کولرگازی اسپلیت سرمایش و گرمایش
مطلب بعدی پرفروش ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
361 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید