دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

آموزش نحوه کار با ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت

در این مقاله به طور خلاصه به نحوه کار با ریموت کنترل کولر گازی اشاره شده است تا در هنگام کار با کولر گازی بتوانید از تمامی امکانات روی ریموت کنترل کولر گازی بهره ببرید. البته ریموت کنترل کولر گازی برای همه ی کولر ها به شکل یکسان ساخته نشده است و ممکن است اسم و یا محل قرار گرفتن دکمه ها بر روی آنها متفاوت باشد ولی بطور کلی یک سری دکمه های مشترکی دارند که ما به پرکاربرد ترین آنها اشاره می کنیم.


heart آموزش نحوه کار با ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت heart

 

 

امکانات  ریموت کنترل کولر گازی

بر روی همه ریموت کنترل کولر گازی با برندهای ال جی، سامسونگ، هایسنس و… دکمه on/off قرار داده شده است که برای خاموش و روشن کردن کولر گازی استفاده می شود و در اکثر ریموت ها در بالای ریموت قرار دارد. در بعضی از مدل ها این دکمه را با start/stop نشان می دهند که عملکرد همه یکسان است. با زدن دکمه start/stop کولر را با آخرین تنظیماتی که بر روی آن انجام داده اید مجددا روشن می کنید.
دکمه مربوط به حالت کاری کولرگازی
دومین دکمه مربوط به حالت کاری کولرگازی می باشد، کولر گازی در ۴ حالت auto، cool ،dry، fan ، heat می تواند قرار میگیرد. می توان گفت این دکمه پرکاربردترین دکمه ی ریموت کنترل کولر گازی می باشد. با فشردن این دکمه هر ۴ حالت کولر گازی را روی صفحه نمایش می توانید ببینید و یک حالت را انتخاب نمایید.
حالت fan: با فعال کردن این حالت کولرگازی در حالت فن رفته یعنی موتور و کندانسور کولر گازی خاموش می شود و فن داخلی کولر گازی شروع به کار می کند. از این حالت بیشتر در فصل بهار که نیاز به سرما و گرمای خاصی نیست استفاده می کنند تا هوا را جابجا کند.
حالت cool: از این حالت بیشتر در فصل تابستان و برای استفاده از حالت سرمایش کولر گازی استفاده می کنند که شکل آن را روی ریموت کنترل کولر معمولا به شکل دانه برف نشان می دهند.
حالت heat: از این حالت برای تولید گرما بیشتر در فصل زمستان استفاده می کنند و شکل آن بر روی ریموت کنترل کولر گازی به شکل یک خورشید طراحی شده است.
حالت Auto: با زدن این دکمه کولر گازی روی حالت اتوماتیک رفته و با تعیین کردن دمای کولر، دمای دلخواه کاربر را فراهم می کند. معمولا این حالت را برای مواقعی که در محل حضور ندارید و می خواهید دمای آنجا در یک مقدار مشخص بماند تنظیم می کنید و با زدن این دکمه کولر گازی دمای محیط را به همان مقدار دلخواه تنظیم نگه می دارد.
حالت Dry: با انتخاب این حالت کولر گازی را در حالت رطوبت گیر یا خشک قرار داده اید که در این حالت مقدار بیشتری از رطوبت هوا گرفته می شود. این حالت در مناطقی که دارای آب و هوای شرجی و یا به صورت معتدل مرطوب هستند به کار برده می شود. این حالت فن کولر گازی را در کندترین حالت خود قرار می دهد.


آموزش نحوه کار با ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت


دکمه تنظیم میزان درجه حرارت اتاق در کنترل کولر گازی
از این دکمه برای کم و زیاد کردن درجه هوا استفاده می کنند که توصیه ما این است که دما را بین ۲۲ تا ۲۵ درجه سانتی گراید تنظیم کنید (متناسب با دمای تعادل بدن انسان) با تنظیم دما بر روی این مقدار بدن شما نه سرد می شود و نه عرق می کند.
دکمه ای که برای انتخاب سرعت فن تعبیه شده است (Indoor Fan Speed Selector) این دکمه برای انتخاب یکی از چهار نوع سرعت زیاد، متوسط و کم یا متوسط بکار برده می شود که با هر بار فشردن این دکمه از روی ریموت کنترل کولر گازی می توانید حالت مورد نظرتان را انتخاب نمایید.
دکمه Turbo یا Jet Cool  از این دکمه جهت روشن و خاموش کردن jet cool استفاده می کنند که انتخاب دکمه Turbo در اغلب کولر ها در این حالت کولر با بیشترین قدرت خود شروع به کار خواهد کرد.
دکمه Swing در درون کولرگازی پره هایی جهت تعیین سمت باد وجود دارد که با نام دمپر معرفی شده است و دکمه Swing جهت خاموش و روشن حرکت دمپرها (به سمت پایین یا بالا) استفاده می شود. بهتر است بدانید که عملکرد کولر در این حالت برای مدل های مختلف کولر به شکل یکسان نیست و در بعضی از کولر ها دمپر ها فقط توانایی یک حالت یعنی فقط پایین یا فقط بالا شدن را دارند و سایر موارد به صورت دستی می باشد.
دکمه خاموش و روشن ساعت زمان سنج off/on Time زمان سنج یا تایمر کولر گازی می باشد که مربوط به زمان خاموش و روشن شدن کولر می باشد که با این دکمه تنظیم می شود.
Time Setting مربوط به تنظیم زمان کولرگازی می باشد. اگر می خواهید زمانی برای روشن و خاموش شدن کولر انتخاب نمایید، از این دکمه ی ریموت کنترل کولر گازی استفاده کنید.
دکمه Time Set / Cancel مربوط به توقف یا تنظیم ساعت زمان سنج کولرگازی می باشد.
دکمه Sleep Mode Auto ریموت کولرگازی
دکمه مربوط به خاموش شدن اتومات کولر گازی می باشد که با این دکمه ی ریموت کنترل کولر گازی می توان کولر را به صورت خودکار خاموش کرد. این کار باعث کم شدن هزینه مصرف و افزایش طول عمر کولرگازی مشود
معرفی عملکرد سایر دکمه های ریموت کنترل کولر گازی
دکمه مربوط به جریان هوا Air Circulation Button که برای ایجاد جریان هوا بدون گرم و سرد کردن بکار برده می شود.
دکمه کنترل درجه حرارت اتاق (Room Temperature Checking) که جهت کنترل درجه حرارت فعلی اتاق استفاده می شود.
دکمه مربوط به فیلتر پلاسما (Plasma) از این کلید برای روشن و خاموش کردن فیلتر پلاسما استفاده می کنند.
دکمه مربوط به کنترل جهت وزش باد افقی (Horizontal Air Flow Direction Control) این دکمه در همه مدل ها وجود ندارد و از این کلید برای تنظیم جهت وزش افقی استفاده می کنند.
آخرین ریموت کنترل کولر گازی مربوط به دکمه تنظیم مجدد یا همان ریست (Reset) است که قبل از تنظیم ساعت و یا بعد از تعویض باطری ها مورد استفاده قرار می گیرد.


آموزش نحوه کار با ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.
شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی ❤ طریقه شارژ دستگاه کولر اسپلیت ❤
مطلب بعدی تنوع مدل و ظرفیت کولر اسپلیت تراست
Print
478 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید