دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3
Anonym

کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3

کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3

 

 

 خرید کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3

 


کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش ، از کمپرسور قدرتمند اسکرال (ساخت شرکت پاناسونیک) بهره می برد و دمای کارکرد آن بین 7- تا 52 درجه سانتیگراد می باشد.

گاز مبرد کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 از نوع R22 می باشد و تکنولوژی خنک کنندگی سریع (Turbo Cooling) این قابلیت را به این مدل داده تا به سرعت دمای محیط را کاهش دهد.

کولرگازی میدیا مدل اورست با توجه به حجم بالای هوایی که کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 جابجا می کند و همچنین قدرت پرتاب باد بالا و خنک کنندگی سریع این محصولات، از این اسپلیت ها در سالن ها و فضاهای بزرگ استفاده می شود.

کمپرسور قدرتمند و نوع مبرّدی که در کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 استفاده می شود باعث شده تا این محصول در مصرف انرژی صرفه جویی کند، اما به خاطر داشته باشید که این مدل به سیستم اینورتر مجهز نمی باشد.

از کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 برای فضاهایی با حداکثر متراژ 70 مترمربع استفاده می شود.

کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 از 2 فیلتر مجزا بهره می برد که فیلتر معمولی وظیفه جذب ذرات گرد و غبار را بر عهده دارد و
فیلتر کربن آنتی باکتریال با تصفیه هوا و از بین بردن باکتری های آلرژی زا، هوای خروجی از پره های کولرگازی را تصفیه می کند.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 ، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

 

 

ویژگی های کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز
 

 

میزان تولید صدای یونیت داخلی در حالت کم : 45Db
میزان تولید صدای یونیت داخلی در حالت تند : 53Db
سایز لوله (اینچ / میلی متر) : 3/8- 3/4 و 20 - 10
حداکثر طول لوله کشی در حالت افقی : 18m
حداکثر طول لوله کشی در حالت عمودی : 10m
کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 با برق تک فاز و ولتاژ 220 ولت کار می کند.
کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشد، جنس بدنه یونیت داخلی از پلاستیک و جنس بدنه یونیت خارجی فلزی می باشد.
پرتاب باد در کولر گازی ایستاده میدیا مدل اورست 36H3 بصورت 4 جهته می باشد، همچنین به خاطر داشته باشید طول لوله کشی افقی و عمودی برای این دستگاه ها محدودینی ندارد و تقریبا در هر ساختمانی قابل اجراست.


نکات کلی انتخاب کولر گازی


قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی ایستاده میدیا مدل اورست به موضوع تک فاز یا سه فاز بودن (Ø) برق مورد نیاز آن و همچنین آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.
کلیه اسپلیت های ایستاده نیز مانند کولر های اسپلیت دیواری دارای پنل بیرونی با کمپرسور و فن مربوطه می باشند که لازم است قبل از نهایی کردن انتخاب اسپلیت ایستاده مورد نیاز , ابعاد پنل بیرونی آنرا جهت بررسی امکان نصب در بیرون از ساختمان با کارشناسان فروش دماتجهیز بررسی فرمائید.
 در صورتیکه لوله های رابط اسپلیت از قبل بصورت توکار اجرا شده اند و یا فاصله عمودی (ارتفاع ) لوله های رابط بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی بیشتر از 10 متر است ، جهت انتخاب اسپلیت مناسب موضوع را قبل از خرید به اطلاع کارشناسان فروش یزد تهویه برسانید.

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

 


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 


  مشاور فروش:09175956588      
  آدرس : چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4


 

مطلب قبلی کولر گازی اسپلیت مدیا مدل ایزی
مطلب بعدی کولر گازی اجنرال اینورتر کم مصرف مدل ASGS12LECA
Print
1638 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر