دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر گازی اسپلیت الجی مدل نکست فایتینگ
Anonym

کولر گازی اسپلیت الجی مدل نکست فایتینگ

کولر گازی اسپلیت الجی مدل نکست فایتینگ

 

کولر گازی اینورتر ال جی نکست فایتینگ NF098ST1

 

 


کولر گازی اینورتر ال جی نکست فایتینگ NF098ST1 در دسته از کولرگازی‌های ال جی قرار می‌گیرد که تنها دارای عملکرد سرمایش می باشد.

کولر گازی اینورتر ال جی نکست فایتینگ NF098ST1 مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌ گرددو دارای بدنه‌ی فلزی می باشد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود که این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. پنل داخلی دارای طراحی زیبا است و داخل اتاق یا سالن نصب می‌ گرددو وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌ نماید.

 

ویژگی های کولر گازی اینورتر ال جی نکست فایتینگ NF098ST1 

 

ویژگی های کولر گازی اینورتر ال جی نکست فایتینگ NF098ST1
خنک‌کنندگی سریع
حالت خواب عمیق
پاک‌کنندگی خودکار
دارای طراحی زیبا
نصب سریع و آسان
کنترل مصرف انرژی 
عملکرد بسیار کم صدا
چرخش هوا در 4 جهت
قابلیت تمیز کنندگی خودکار
دارای ریموت کنترل هوشمند 
دارای برچسب انرژی رده B 
دارای نمایشگر مصرف انرژی
قدرت پرتاب باد تا میزان 15 متر
دارای کمپرسور قدرتمند با تکنولوژی اینورتر V
دارای فیلتر محافظ دوگانه که دارای خاصیت های ضد بو و یونیزاسیون می باشد.

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز
 

نمایشگر میزان مصرف انرژی  
 

نشانگر مصرف انرژی ال جی میزان مصرف انرژی دستگاه را اندازه گیری کرده و به نمایش می گذارد و کاربر می تواند مدیریت مصرف انرژی را خود بر عهده گیرد. در صورت یکبار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده می شود و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه برحسب کیلووات نشان داده می شود.


کمپرسور های کم مصرف اینورتر ال جی
فن آوری کمپرسور اینورتر ال جی با بهره‌گیری از تکنولوژی BLDC و سیستم مدیریت گشتاور، دارای عملکردی با کاهش مصرف انرژی تا 60% می باشد. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته دستگاه قادر است با تنظیم اتوماتیک دور موتور از خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور و مصرف بیشتر انرژی جلوگیری می کند.

 

پره طلایی Gold Fin (فین های با روکش طلایی)  
مبدل حرارتی در کندانسور بیرونی با استفاده از پوشش اپوکسی طلایی رنگ Gold Fin پوشیده شده تا از خوردگی و فرسایش ناشی از شرایط محیطی به ویژه در مناطق شرجی و با رطوبت بالا در امان باشد.


فیلتر تصفیه هوای آیونایزر plasmaster    
سیستم تصفیه هوای اختصاصی PlasMaster ال جی با تولید ابر متراکمی شامل بیش از 3 میلیون یون فعال در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا مانند ذرات خاک و گرد و غبار شده، در عرض کمتر از ۶۰ دقیقه به بوزدایی قطعی اتاق پرداخته و هر نوع بوی نامطلوب را از بین می‌برد. ولی این انتهای کار نیست، فیلتر PlasMaster ال جی تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را یونیزه کرده و قادر به استریل کردن و میکروب زدایی محیط خانه تا سطح اطمینان‌بخش ۹/۹۹ درصد می باشد.


فیلتر محافظ دوگانه Dual Protection   
این فیلتر قابلیت حذف موثر ذرات و باکتری ها تا قطر 10 میکرون را دارا می باشد.


فیلتر تمیز کنندگی خودکار plasmaster   
تکنولوژی پاک کننده خودکار PlasMaster با بهره‌گیری از یون‌های فعال قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی بوده و صضمن از بین بردن بوهای نا مطبوع فضا را استرلیزه کرده و امکان گسترش قارچ ها و باکتری ها را درون سیستم از بین می برد.


جریان هوای بهینه چهار طرفه  
سیستم جریان هوایه بهینه 4 طرفه ال جی جریان هوا را به هر گوشه ای از فضای شما می رساند.حرکت پره ها در 4 جهت اتاق و چرخش کامل جریان هوا در 6 جهت عمودی و 5 جهت افقی فضای داخل را به سرعت خنک می کند.


سیستم خنک کنندگی سریع JetCool    فیلتر 3M ال جی
طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را به‎سرعت خنک می‎کند.


حالت خواب عمیق   
حالت خواب عمیق یا Deep Sleep ال جی به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و خوابی آسوده و لذت‌بخش را برای کاربرانبه ارمغان می آورد. 

 

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

 

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588      
  آدرس: چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4


 

 

مطلب قبلی کولر گازی اسپلیت اجنرال حاره ای مدل ASGA36FETA
مطلب بعدی کولر گازی اسپلیت الجی نکست تایتان
Print
2299 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر