دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولرآبی سلولزی  انرژی
Anonym

کولرآبی سلولزی انرژی

سیستم کولر آبی یا سرمایش طبیعی  با اخذ هوای تازه بیرون و عبور دادن آن از واسط تبخیری(پد سلولزی) هوای خنک را تامین می نماید

مصرف پائین برق ، نصب و راه اندازی آسان و سرمایش سازگار با محیط زیست از ویژگی های بارز این انتخاب می باشد.

طراحی این محصول بر اساس استاندارد ملی 4911 ، 2-4910 و 17907می باشد، افزایش ایمنی و سهولت در استفاده، از معیارهای اصلی طراحی این کولر می باشد.

 

آزمونهای مرتبط با کنترل کیفیت قطعات نیز با دقت باال صورت گرفته و نظر به استانداردهای تضمین کیفیت براساس 2008:9000 ISO مراحل طراحی ، ساخت ، تولید ، کنترل محصول ، مهندسی فروش ، فروش ، خدمات پس از فروش ، کلیه الزامات کنترل و اندازه گیری می شود. ضمنـا این محصـوالت دارای گواهیـنامه CE می باشـند. 

 

برای قابلیت اطمینان بیشتر مشتریان ، شرکت یزد تهویه خدمات مشاوره ای جهت دریافت اطالعات اولیه برای، انتخاب محصول مناسب و موقعیت نصب صحیح را از طریق واحدهای مهندسی فروش و خدمات پس از فروش ارایه می نماید تا عالوه بر رسیدن به شرایط آسایش ، از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری شود. با توجه به نتایج تحقیقات بازار که برای توسعه محصوالت سرمایشی انجام گرفت نیاز به توسعه همگون در گروه محصولات کولر سلولزی انرژی دیده شد پس از بررسی های انجام گرفته با طراحی و تولید محصولات EC11 و EC18 و EC25 پاسخ مناسبی برای فضاهایی با کاربری تجاری، صنعتی ، ... می باشد.

 

 

 

نمایندگی خرید فروش کولرآبی در شیراز

 

لازم به ذکر است به دلیل وجود فاصله بین ظرفیت های سرمایش کولر آبی با ایرواشر ، شرکت انرژی با تولید کولر سلولزی EC11 و EC18 و EC25 این خال موجود را به خوبی با صرف هزینه اولیه و نصب و راه اندازی کمتر پوشش داده است . شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور ، تمامی مراحل نصب و راه اندازی محصول و تامین قطعات توسط سرویسکاران مجرب را انجام می دهد تا با نصب و سرویس مناسب رضایت مشتری حاصل گردد.

کولر سلولزی مدل25 EC , 18 EC,11 EC

پد سلولزی: واسطه تبخیری است که مبدل انتقال حرارت و جرم بین هوای عبوری و آب ، دارای مزایای زیر می باشد:

1 -قرارگیری ورق های سلولزی که بصورت منظم و موج دار می باشند مزایای زیر را به همراه دارد.

1-1 -افزایش بازده سرمایش( در مقایسه با پوشال معمولی): سطح تماس زیاد بین آب و هوا و خاصیت جذب باالی آب در پد سلولزی از عوامل مهم و تاثیر گذار در بازده سرمایش کولر می باشد بطوریکه راندمان کولر با پد سلولزی در مقایسه با پوشالی حدود 10 %باالتر می باشد یا به عبارت دیگر دمای هوای خروجی از دریچه در کولر سلولزی حدود 2 تا 3 درجه خنک تر از کولر با واسط تبخیر پوشالی می باشد.

1-2 -کاهش برق مصرفی: افـت فشـار پاییـن پد سلولزی در مقایسـه با پوشـال عامـل مهمی در کاهـش برق مصرفی می باشد.

1-3 -عمر مفید بیشتر به دلیل خاصیت خودشویی ( Cleaning Self ) و رسوب گیری کمتر کـه بدلیـل ایجـاد اندازه حرکـت بیشتـر هـوا و شستشـوی گـرد و غبـار در منافـذ پد سلولزی می باشد. آزمایشات صورت پذیرفته حاکی از این موضوع می باشد که در شرایط آب و هوایی یکسان، عمر پد سلولزی 3 تا 5 برابر عمر پوشال می باشد. 2 -طبق استانداردهای طراحی علیرغم سرعت هوای عبوری از پد ، حمل قطرات آب در مسیر جریان هوا(OVER – CARRY )به حداقل می رسد و انتقال باکتریهای مضر تنفسی با این امر بسیار کاهش یافته و هوای سالم تری تامین می گردد. 3 -خاصیت جذب آب در پد سلولزی از عوامل مهـم در خنک شدن است بطوریکه یک متر مکعب از پد سلولزی قادر به جذب 100 لیتر آب می باشد.

نمایندگی فروش و خرید کولرآبی در شیراز


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 


  مشاور فروش:09175956588      


  آدرس : چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
    
 

 

 

مطلب قبلی کولر گازی سرد و گرم تی سی ال مدل 32CHS/JE
مطلب بعدی کولرگازی اسپلیت ایستاده مدیا مدل اورست
Print
1760 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر