دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولرآبی سلولزی انرژی
Anonym

کولرآبی سلولزی انرژی

 

کولر آبی سلولزی انرژی مدل EC0700



با آمدن فصل تابستان و گرم شدن هوا احتیاج به وسیله ی سرمایشی جهت ایجاد هوایی دلپذیر و خنک احساس می شود کولر آبی یکی از گزینه های انتخابی شما برای برآورده کردن این نیاز شماست . کشور ایران دارای اقلیم آب و هوایی خشکی می باشد که سبب شده کولر های آبی در رده پرمصرف ترین لوازم خانگی قرار بگیرند. کولر آبی سلولزی انرژی مدل EC0700 ، اولین کولرسلولزی ساخت ایران به همراه گواهینامه استاندارد اروپا می باشد. این کولر با داشتن ورق گالوانیزه که ضخامت آن بیشتر از کولرهای متداول است استحکام بیشتر ، دوام بالاتر و لرزش کمتری را برای شما به ارمغان می آورد همچنین کولر سلولزی انرژی تا ۳۰ درصد خنک کننده تر از کولر پوشالی می باشد. کولر انرژی تکفاز بوده و دارای ۸۶ کیلوگرم وزن می باشد فن این کولر از بالانس دینامیکی و استاتیکی برخوردار می باشد و همچنین در محل اتصال پایه فن و بدنه از لرزه گیر و واشر مناسبی استفاده شده است که سبب به حداقل رساندن میزان انتقال صدا به داخل می شود.

 

ظرفیت کولر آبی

 


از فاکتور های مهمی که در هنگام خرید یک کولر آبی باید مد نظر قرار داد CFM یا اصطلاحا ظرفیت خنک سازی آن است. چرا که یک کولر آبی باید این قابلیت را داشته باشد که محیط و فضای مد نظر را به صورت موثری خنک کند. اگر کولر انتخابی شما بیش از حد بزرگ باشد، مصرف انرژی تا حد زیادی افزایش می یابد و سر و صدای زیادی هم تولید میشود و بالعکس اگر کولر شما بیش از حد کوچک باشد پس از مدت زمان کوتاهی برای تامین دمای مورد نظر، باید بیش از حد کار کند که همین موضوع هم باعث خرابی زودتر از موعد آن می شود. کولر آبی انرژی مدل EC0700 با ظرفیت ۴۷۰۰ CFM تقریبا برای متراژ ۷۰ تا ۱۰۰ متر مناسب است. برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید بهتر است کارایی کولر در محیط مورد نظر را با توجه به پارامترهایی چون ابعاد و شرایط محیطی ارزیابی کنید. توجه داشته باشید که یکی از عواملی که در سرمادهی کولرها نقش مهمی دارد، کانال کشی اصولی و مناسب است.

 

پد سلولزی
یکی از مزایای منحصر به فرد در این کولر وجود پد سلولزی می باشد در این پد به خاطر وجود رزین های صنعتی ، مانع از رشد قارچ و باکتری می شود چرا که پوشال ها بستر مستعدی برای رشد قارچ و باکتری هستند. همچنین از عمر بیشتری به نسبت پوشال برخوردار می باشند . یکنواخت بودن ضخامت پد سلولزی در تمام سطح آن و سطح بیشتر تماس هوا با آب نسبت به پوشال در میزان خنک کنندگی کولر بسیار تاثیر گذار می باشد. کولر آبی سلولزی انرژی مدل EC0700 در مقایسه با کولر های پوشالی دارای عملکرد بهتری می باشد به این صورت که از توزیع آب بر روی سطح پد سلولزی به صورت یکنواخت ، مانع از باقی ماندن ناحیه های خشک می شود . این ویژگی باعث می شود سرمایش کولر های سلولزی بسیار بیشتر از کولرهای آبی پوشالی باشد.

پد سلولزی
پد سلولزی کولر انرژی
استحکام مناسب
یکی از با اهمیت ترین قسمت های کولر که باید از مقاومت بالایی برقرار باشد کف کولر است که ضخامت کف این کولر از ورق گالوانیزه ی ۱٫۲۵ میلی متری می باشد که مقاومت عالی در برابر خوردگی دارد. افتادگی پوشال ناشی از عدم استحکام از عوامل شایعی می باشد که پس از سه هفته راندمان تبخیر را از حدود ۷۰ به ۵۰ درصد کاهش می دهد در کولر سلولزی انرژی به واسطه برخوردار بودن پد سلولزی از استحکام مناسبی برخوردار بوده که راندمان تبخیر آن که حدود ۸۳ درصد است در طول زمان حفظ می کند. کولر تبخیری سلولزی انرژی مدل EC0700 با به حداقل رساندن حمل قطرات ریز آب به صورت تبخیر نشده ، باعث تامین هوای سالم تر و همچنین سبب کاهش انتقال باکتری های مضر به محیط می شود و با عدم انتقال ذرات ریز به داخل محیط کاهش حالت شرجی نامطبوع را به دنبال دارد.

هوای سالم
تنفس سالم تر
با این کولر سلولزی جریان هوایی سالم تری که عاری از ذرات خرد شده پوشال است را می توانید به واسطه ی پد سلولزی تجربه کنید پد سلولزی موجود در این کولر، عبور گرد و غبار به داخل ساختمان را کاهش داده و بنا به توصیه منابع و سایت ها ی معتبر برای افراد مبتلا به آسم و بیماری های ریوی مناسب می باشد.

در شرایطی که به دلیل خنک کنندگی بالا و یکنواخت از کولر پوشالی با دور تند استفاده می کنیم می توانید به راحتی در کولر سلولزی از دور کند استفاده کنید که مصرف قابل توجهی در مصرف انرزی دارد. مصرف برق کولر سلولزی سری ترموستاتیک تنها ۲۰ درصد برق مصرفی کولر گازی استاندارد در شرایط یکسان می باشد و همچنین دارای نصب آسانتر و ارزان تری به نسبت کولر گازی می باشد.

سیستم محافظت ازجان
از جمله ویژگی های مهم این دستگاه که امنیت و اطمینان خاطر زیادی به شما می بخشد کلید محافظ جان (RCCB) است در صورتی که در سیستم سیم کشی برق کولر، نشتی برق رخ دهد و میزان آن بیش از ۳۰ میلی آمپر ( حد خطر برای انسان ) باشد و یا کوچکترین اختلافی بین جریان سیم های رفت و برگشت باشد این سیستم فعال شده و فرمان قطع دو قطب را در کمتر از چند دهم ثانیه می دهد که سبب قطع مدار می شود به این ترتیب از بروز هر گونه برق گرفتگی و آتش سوزی جلوگیری میکند. همچنین به هنگام خاموش کردن کولر پیغام RCCB به همراه آلارم صوتی را نمایش می دهد .

ریموت کنترل کولر
تفاوت RCCB های مکانیکی با RCCB ترموستات انرژی
RCCB های مکانیکی با RCCB ترموستات انرژی تفاوت عمده ای دارند  RCCB های مکانیکی برای جریان نشتی خاصی طراحی شده اند و بیش از ۱۵ درصد هم خطا دارند ولی در RCCB ترموستات انرژی جریان نشتی به دقت یک میلی آمپر محاسبه می شود و در صورت رسیدن به مقدار تنظیم شده عمل می کند که البته این مقدار قابل تنظیم می باشد . همچنین این کولر دارای قابلیت سیستم قطع دو قطب می باشد که برای حفاظت در مقابل خطاهای ناشی از سیم کشی اشتباه فاز و نول در هنگام نصب کولر، سبب قطع کامل فاز و نول کولر سلولزی می شود. کولر انرژی قابلیت کنترل دمای محیط به صورت هوشمند را داراست که توسط ترموستات محیطی صورت می گیرد. این ویژگی سبب صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود.

ریموت کنترل
ریموت کنترل
در این شکل راهنمای استفاده از ریموت کنترل را به شما نشان می دهیم .

خاموش کردن پمپ
روشن کردن پمپ
موتو در حالت دور کند
موتور در حالت دور تند
روشن و خاموش کردن کولر آبی
سوئیچ کردن بین حالت حالت های دستی و اتوماتیک

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 


  مشاور فروش:09175956588     
  آدرس:  چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کولرگازی اسپلیت ال جی سری اسمارت
مطلب بعدی کولر گازی سرد و گرم تی سی ال مدل 32CHS/JE
Print
2959 رتبه بندی این مطلب:
3.7

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر