دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر گازی اجنرال با تکنولوژی دی سی اینورتر
Anonym
/ دسته ها: مقاله

کولر گازی اجنرال با تکنولوژی دی سی اینورتر

کولر گازی اجنرال با تکنولوژی دی سی اینورتر


سری جدید تهویه مطبوع اجنرال سفارش هندوستان ، کمپرسور کاواساکی ژاپن و مونتاژ کشور تایلند سری ASGG که بهترین سری کولرگازی اجنرال می باشد روانه بازار گردیده است . از خصوصیات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :


سیستم اینورتر
سیستم اینورتر چیست :
اینورتر به مجموعه تجهیزاتی گفته میشود که با کنترل ولتاژ الکتریکی جریان و فرکانس موتور کمپرسور را کنترل می کند . کاندیشنر اینورتر با تغییر سرعت از کمپرسور با تغییر فرکانس منبع تغذیه به خنک کنندگی بهتر منجر می شود . هنگامی که دستگاه دارای سیستم اینورتر باشد ، کمپرسور در سرعت بالا برای خنک کنندگی سریع است و هنگامی که دما به حالت تعیین شده رسید ، تهویه هوای اینورتر وارد حالت صرفه جویی شده و با کاهش سرعت پمپ موجب صرفه جویی در انرژی می گردد .
I-PAM کنترل (PAM + IPM) اینورتر کنترل
کنترل اینورتر I-PAM یک تکنولوژی که باعث کاهش از دست دادن با تنظیم شکل موج جریان به یک شکل موج سینوسی بهتر می شود . این ترویج استفاده موثر از برق ورودی برای رسیدن به کارایی بالا انجام می شود .
“I-PAM (ماژول قدرت هوشمند – پالس مدولاسیون دامنه)”
صرفه جویی در انرژی و گرمایش سریع تنها با I-PAM
ولتاژ و سرعت موتور کمپرسور
دما از 10 سانتی متر بالاتر از کف
V-PAM (بردار + I-PAM) اینورتر کنترل
کنترل اینورتر V-PAM اثرات شار مغناطیسی را کاهش می دهد و حداکثر سرعت و بهره وری از کمپرسور با تکنولوژی کنترل بردار افزایش می دهد. با این فناوری، کوچک سازی، بهره وری بالاتر و عملکرد بهتر به دست آمده است.
“V-PAM (بردار – پالس مدولاسیون دامنه)”
ALL DC موجب صرفه جویی در انرژی در طول سال
با ساخت تمام موتور DC، از دست دادن برق کاهش می یابد و مصرف برق قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. علاوه بر سرعت بالا چرخش موتور فن ممکن است، بهره وری تبادل حرارتی افزایش می یابد و میزان مصرف برق سالانه با افزایش جریان هوا صورت گرفته صرفه جویی می گردد .
جریان هوا راحت
دقت کنترل جهت باد با تکنولوژی جریان هوا 3 بعدی امکان پذیر است. کنترل جریان هوا باعث می شود محیط زیست خود را راحت تر، با هر دو انحراف افقی و عمودی در همان زمان به صورت خودکار انجام دهید.

 کولر گازی اجنرال اینورتر

.
جریان چند هوا
کارایی
با دانسیته بالا چند مسیر مبدل حرارتی
عملکرد انتقال حرارت قابل ملاحظه ای توسط مبدل حرارتی با چگالی بالا نازک و فن آوری بهره وری چند مسیر بهبود یافته است. عملکرد بالا لوله کشی شیاردار با گسترش منطقه مبدل حرارتی استفاده شده است.
لوله کشی طولانی با بهره وری کامل
لوله کشی را می توان به طول بالا تمدید برای بهره وری کامل با هزینه های اضافی از گاز و بالاتر از 7.5 MTS. به عنوان در هر راهنمای نصب استفاده کرد .
کمپرسور ظرفیت بالا

مشاور فروش :  09175956588    

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی نحوه نصب کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی محاسبه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت ها
Print
564 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید