دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

کولرگازی اسپلیت چندهزار بخریم؟

قدرت خنک‌ کنندگی کولر گازی اسپلیت

 

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

خنک‌کنندگی کولرهای گازی با واحد BTU اندازه‌گیری می‌شود و به صورت مضربی از 1000 نشان داده می‌شود. واحد BTU در واقع استاندارد اندازه‌گیری قدرت سرمادهی در بریتانیا است (British Thermal Unit) و در نام گذاریِ واحد هم به این موضوع اشاره شده‌است. ولی معمولا در معرفی کولرها از عنوان‌کردن واحدش صرف‌نظر می‌کنیم و مثلا می‌گوییم یک کولر 18 هزار یا 24 هزار می‌خواهیم.


توجه به این عدد شاید مهم‌ترین مولفه‌ای باشد که برای خرید کولر باید در نظر داشته‌باشید. اگر ظرفیت خنک‌کنندگی کولری که انتخاب می‌کنید کمتر از سطح نیازتان باشد، با مشکل عدم کارایی کافی مواجه خواهید شد و محیط‌تان آن‌طور که انتظار دارید خنک نخواهد شد. چنانچه کولری با ظرفیت بیشتر از نیازتان تهیه کنید، مجبور هستید زود به زود آن را خاموش کنید تا از سرما یخ نزنید! به‌علاوه بحث مصرف بیش از حد انرژی هم سر راه‌تان خواهد بود. در کنار همه‌ی این‌ها باید توجه داشته‌باشید که کولرهای گازی به دلیل ماهیت عملکردی‌شان رطوبت محیط را می‌گیرند و آن را به صورت آب به بیرون هدایت می‌کنند. یک کولر با قدرت خنک‌کنندگی زیاد می‌تواند رطوبت اتاق‌تان را به کلی از بین ببرد و اتاقی کاملا خشک را تحویل دهد. در یک اتاق خشک نفس‌کشیدن سخت‌تر خواهد بود.


این‌ها را گفتیم تا برسیم به این مطلب که انتخاب قدرت مورد نیاز در کولر، مبحثی کاملا حرفه‌ای است و باید به متخصص‌اش سپرده شود. برای انتخاب ظرفیت باید به چند فاکتور مهم توجه شود: نوع محیط (ویلایی، آپارتمانی، دوبلکس، ...)، کاربری آن (مسکونی، تجاری)، میزان رفت و آمد، میزان نورگیر بودن، نوع اقلیم (جنوب، مرکز، ... کشور)، تعداد تجهیزات گرمازای موجود در محیط، تعداد افراد حاضر در محیط و چند فاکتور دیگر از مواردی هستند که در تعیین قدرت سرمادهی کولر مورد نیاز شما، نقش اساسی ایفا می‌کنند. بنابراین حتما از یک متخصص در این زمینه مشورت بگیرید. این را به عنوان یک مثال از ما داشته‌باشید که معمولا برای یک آپارتمان مسکونی با متراژ بین 70 تا 100 متر، یک کولر 24000 پیشنهاد می‌دهند و برای اتاق خواب‌، کولرهای 9000 تا 12000 هزار را توصیه می‌کنند.

 

 

 کولرگازی اسپلیت چند هزار

 

 

گروه خدماتی یزد تهویه  ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرائط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید  دستگاه کولرگازی مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی یزد تهویه در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به تعمیر یا قطعات خدمات پس از فروش ، توسط عوامل فنی گروه خدماتی یزد تهویه با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.
مدیر فروش  :09175956588
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1

 

مطلب قبلی چکه کردن آب از بخش داخلی کولر گازی
مطلب بعدی نصب کولر گازی اسپلیت
Print
1053 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید