دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

چگونگی انتخاب کولر گازی اسپلیت بر اساس برند و قیمت

چگونگی انتخاب بر اساس برند و قیمت کولر گازی اسپلیت

 


کولر گازی اسپلیت توسط ویلیس هاویلند کریر در سال 1280 هجری شمسی به صورت دو منظوره برای تامین هوای خنک و گاهی نیز برای تامین گرما اختراع شده است که با توجه به نوع و محل کاربرد دارای کارایی متفاوت است. امروزه با ظهور تکنولوژی ها و فناوری های گوناگون و استفاده از قطعات با کاربری های متفاوت سیستم های سرمایشی با قابلیت های بی نظیر طراحی و تولید شده اند که از این دست موارد می توان به اسپلیت اشاره کرد. در هنگام خرید این گونه محصولات علاوه بر نوع برند باید به نوع گارانتی و مدت زمان آن، خدمات پس از فروش و از همه مهمتر قیمت کولر گازی توجه نمود که دارای طیف گسترده ای در بازار است. مارک یا برند اسپلیت معرف خدمات فروشنده محصول شرکت تولید کننده می باشد که محصول آن شرکت را از دیگر محصولات و خدمات ارائه شده متمایز می گرداند.در بازار ایران برندهای مختلفی این گونه سیستم سرمایشی موجود می باشد که وابسته به کیفیت و کارایی، دارای قیمت متنوع می باشد که از لحاظ نوع کمپرسور، رده مصرف انرژی، کیفیت و گارانتی با یکدیگر رقابت می کنند.
از ویژگی های حائز اهمیت که در کیفیت و قیمت نهایی دستگاه تاثیر مستقیم دارد میتوان به مارک و برند دستگاه، مقدار ظرفیت هوادهی، برچسب انرژی، برخورداری از تکنولوژی های مدرن اشاره نمود. که گروه فنی مهندسی ما در مقاله ای به طور کامل به همه ی آنها اشاره داشته است.

 

 

چگونگی انتخاب کولر گازی اسپلیت بر اساس برند و قیمت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی فروشگاه مرکزی فروش کولر اسپلیت
مطلب بعدی بهترین کولر اسپلیت دیواری
Print
397 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید