دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
Anonym
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی کولر گازی اسپلیت

کولر گازی صنعتی



نحوه‌ی کار کولرهای تبخیری به این طریق است که هوای تازه وارد سیستم شده و از پدهای سرمایشی عبور می‌کند. این کولر در طول روزهای گرم هوا را خنک کرده و با استفاده از یک فن هوای خنک شده را در سرتاسر محیط توزیع می‌کند.برخی از این کولرها دارای سیستم کنترل اتوماتیک هستند. با استفاده از سیستم کنترل اتوماتیک می‌توانید شدت جریان هوای ایجاد شده توسط فن و هم‌چنین میزان خنکی دما را تنظیم کنید.


کولرهای تبخیری صنعتی یکی از انواع کولرهای کارخانه است که می‌توانید از آن‌ها در کارخانه‌های ساخت و ساز، انباری‌ها، خطوط تولید، قنادی‌ها، خشکشویی‌ها، کارخانجات تولید صنایع غذایی، مسجدها،سالن‌های ورزشی و سالن‌های تجمع و … برای خنک کردن هوای محیط بهره ببرید.

 

استفاده از یک کولر تبخیری می‌تواند باعث  تغییرات دما در طول روز شود. ممکن است در برخی از فرآیندها تغییر دما برای پیشبرد فرآیندهای صنعتی مناسب نباشد. برای جلوگیری از این اتفاق، برخی از سیستم‌های سرمایشی دارای قابلیتی هستند که دمای محیط را ثابت نگه دارند.

این فناوری می‌تواند جریان هوا و دمای محیط را کنترل کرده و به صورت ثابت نگه دارد. در سایت‌های فناوری اطلاعات، مراکز اطلاعات و ارتباطات، مدرسه‌ها و کلاس‌های درس، سالن‌های سخنرانی، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها، سالن‌های تئاتر و گلخانه‌ها می‌توان از این کولرها استفاده کرد.

 

 کولر گازی اسپلیت

 

مشاور فروش :  09175956588    
دفتر  فروش   : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی تفاوت کولر گازی و اسپلیت
مطلب بعدی دلایل چکه کردن کولر گازی
Print
951 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید