دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
علت یخ زدگی و برفک زدن کولر گازی اسپلیت
Anonym
/ دسته ها: مقاله

علت یخ زدگی و برفک زدن کولر گازی اسپلیت

 

یخ زدگی کویل اواپراتور کولر گازی



برای فهمیدن اینکه آیا کویل اواپراتور یخ زده است، دریچه ی وزش باد که در داخل کولر گازی قرار دارد را باز کنید. اگر دچار یخ زدگی شده باشد آب می تواند سبب ذوب شدن این یخ ها شود و اصفحه ی تخلیه قادر به جمع آوری و تخلیه ی این میزان از آب نمی باشد به ویژه اگر کویل منجمد شده باشد، سپس ذوب شده و دوباره منجمد شود و این اتفاق چندین بار رخ دهد. برای انجاد کویل اواپراتور دو دلیل وجود دارد :
فیلتر هوای کثیف: همان طور که گفته شد فیلتر هوای کثیف مانع از جریان یافتن هوای گرم در کویل می شود و در نهایت سبب سرد شدن و انجماد کویل می گردد. تنها لازم است که فیلتر ها را عوض کنید .
کم بودن مبرد: اگر سطح مبرد از آن میزان که باید باشد کمتر شود، می تواند سبب سرد شدن کویل اواپراتور و در نهایت انجماد آن شود.

 

  ذوب کردن یخ اواپراتور کولر گازی


ابتدا دستگاه کولر گازی را خاموش کرده و سپس دمنده را با تعویض حالت از خودکار به حالت روشن، روشن کنید. این کار باعث می شود که فَن یخ را در یک چهارچوب زمانی مناسب آب کند به طوری که صفحه ی تخلیه هم توانایی هدایت آب را داشته باشد .
همچنین تماس با یک سرویسکار متخصص سیستم تهویه مطبوع برای بررسی  و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه و جلوگیری از آسیب های احتمالی می تواند ایده ی خوبی می باشد.

مشاور فروش :  09175956588    
دفتر  فروش   : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی تعویض فیلتر کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی تعمیرات کولر گازی اسپلیت
Print
1046 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید