دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

شارژ کولرهای گازی اینورتر(کم مصرف) با گاز R410a

شارژ کولرهای گازی اینورتر(کم مصرف) با استفاده از گاز R410a


در این مقاله به توضیح نحوه شارژ کولر گازی با گاز R410a می پردازیم . لازم به ذکر است که اکثر کولرهای گازی مدرن مجهز به R410a هستند و از این ماده به عنوان ماده میزد در سیکل تبریدی خود بهره می برند .
اولین اقدام برای شارژ یک کولر گازی اینورتر بررسی گاز استفاده شده در آن است. برای این کار مطمئن ترین روش بررسی برچسب فنی کولر گازی است که باید در آن به دنبال نوع مبرد مورد استفاده بگردید .
پس از مشخص شدن نوع مبرد کولر که باید R410a باشد حال با دو حالت مخلتف رو به رو خواهیم شد :
1 ) عدم وجود گاز در کولر به صورت کامل
2 ) کمبود گاز در کولر
عدم وجود گاز در کولر به صورت کامل
در صورتی که کولر شما به صورت کامل فاقد گاز R410a  است ، بهترین روش شارژ دستگاه با گاز به صورت وزن شده و مقدار مشخص است . مقدار گاز مورد نیاز در دستگاه بر روی برچسب مشخصات فنی کولر گازی مورد نظر ذکر شده است . لازم به ذکر است که مقدار گاز درج شده بر روی برچسب فنی کولر گازی بر مبنای 5 متر لوله است . بنابراین اگر در کولرگازی شما بیش از 5 متر لولوه استفاده شده است باید به ازای هر متر لوله 20 گرم به مقدار گاز R410a اضافه کنید . اگر در منزل ترازو نداشته باشید می توانید با استفاده از گیج مانوفیلد تا حدود 110یا 120psi کولر خود را شارژ نمایید . البته این مقدار گاز برای زمانی است که دمای محیط داخل یعنی او اواپراتور ۲۷ درجه سانتی‌گراد و دمای محیط بیرون یعنی کندانسور ۲۵ درجه سانتی‌گراد باشد. حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید که شارژ کولر را حتما باید با استفاده از گاز مایع انجام دهید . یعنی باید در زمان شارژ کپسول گاز را به صورت کامل بر عکس نمایید .

 

شارژ کولرهای گازی اینورتر(کم مصرف)


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی پخش موزیک کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی خرید کولر گازی اسپلیت
Print
449 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید