دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

بهترین مارک کولر اسپلیت


بهترین کولر اسپلیت 

 

 

انواع گاز مبرد به کار رفته در کولر گازی اسپلیت

 

سیستم های تهویه مطبوع برای تامین هوای خنک و ایجاد برودت از گاز خنک کننده یا همان گاز مبرد استفاده می کنند. این گاز ها درون کمپرسور فشرده سازی شده و هوای خنک را تولید می کنند. هر یک از سیستم های تهویه مطبوع از گاز مبرد خاصی استفاده می کنند، گاز مبرد در دو نوع R410 و R22 جزء معروف ترین گاز های بکار رفته در سیستم های تهویه و به خصوص در کولر گازی می باشد . گاز R22 یا همان کلروفلورومتان از پر مصرف ترین مبرد ها می باشد که به لایه ازون آسیب می رساند به همین دلیل تولید این نوع گاز در سالهای اخیر بدلیل اثرات مخرب بر محیط زیست در اکثر کشورها ممنوع شده اعلام شده است، معمولا از این نوع گاز مبرد به دلیل تحمل گرمای بالا در کمپرسور های پیستونی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.
 

گاز مبرد جایگزین برای r22 که در حال حاضر در اکثر این سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد، گاز R410 سازگار با محیط است، که دارای استاندارد آلایندگی EUR06 می باشد که صدمات کمتری به محیط زیست می زند. به دلیل اینکه در سال های اخیر استفاده از r22 منسوخ شده به دلیل کمبود این گاز با قیمت بالاتری در بازار فروش می رسد، در حال حاضر اکثر سازنده های این سیستم ها از گاز مبرد r410 در کمپرسور دستگاه بهره می برند. 


بهترین برند کولر اسپلیت 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی عملکرد کمپرسور کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی بهترین ارزان ترین کولر گازی اسپلیت
Print
413 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید