دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
انواع سیستم های سرمایشی
Anonym
/ دسته ها: مقاله

انواع سیستم های سرمایشی

 

انواع سیستم‌های سرمایشی

 

انواع سیستم‌های سرمایشی دارای کاربردهای گوناگونی در زندگی روزمره‌ی انسان هستند. امروزه از انواع سیستم‌های سرمایشی برای پیشبرد فرایندهای صنعتی در کارخانه‌ها و سایت‌های صنعتی بهره برده می‌شود. علاوه بر کاربردهای صنعتی، سیستم‌های سرمایشی وظیفه‌ی تامین هوای خنک و مطبوع را در روزهای گرم سال دارند. در طول تابستان از انواع سیستم‌های سرمایشی برای خنک نگه داشتن محیط کار و زندگی خود استفاده می‌کنیم.

بهره گیری از انواع سیستم‌های سرمایشی برای تامین محیطی با دمای مناسب، علاوه بر تامین رفاه و آسایش ساکنان و افراد حاضر در ساختمان، باعث افزایش راندمان کاری و بازده صنعتی می‌شود. چرا که تامین محیط مناسب برای کار باعث می‌شود بازده نیروی کار انسانی بالا رفته و همچنین عملکرد و طول عمر ابزارها و ماشین‌های صنعتی افزایش پیدا کند.

با فرا رسیدن فصل گرما نیاز به بکارگیری کولرها یا سیستم‌های سرمایشی هر چه بیشتر احساس می‌شود. به منظور تامین هوای خنک برای ساختمان مورد نظر خود می‌توانید از انواع سیستم‌های سرمایشی پیشرفته استفاده کنید. در ساختمان‌های صنعتی ممکن است هزینه‌ی بالایی برای خنک نگه داشتن ساختمان بپردازید.

اما می‌توانید با نگهداری و به کارگیری مناسب سیستم‌های سرمایشی، میزان مصرف انرژی را کاهش دهید. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مقرون به صرفه‌ی سرمایشی و سیستم‌های سرمایشی  کم مصرف، هزینه‌های سرمایشی ساختمان صنعتی مورد نظر خود را  کاهش دهید. به منظور کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های سرمایشی، لازم است که ابتدا با نحوه‌ی کار و عملکرد انواع سیستم‌های سرمایشی آشنا شوید.

 

 نمایندگی کولر گای اسپلیت 

 


مشاور فروش :  09175956588    

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی روشن نشدن کولر گازی
مطلب بعدی نحوه نصب کولر گازی اسپلیت
Print
961 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید